Najczęściej zadawane pytania

Masz do nas pytanie dotyczące promocji?

Jest duża szansa, że znajdziesz odpowiedź poniżej. Jeśli po przeczytaniu, nadal jest coś dla Ciebie nie jasne, to skontaktuj się z nami za pomocą formularza w zakładce Kontakt

FAQ

Na czym polega promocja „Kup Gwarancję”?

Jeśli przy zakupie urządzenia nie wykupiłeś dodatkowej gwarancji u dystrybutora, masz możliwość zakupu przedłużonej gwarancji na naszej stronie. Otrzymasz dodatkowe 3 lata gwarancji dystrybutora na swoje urządzenia. To w sumie 5 lat ochrony.
Podczas zakupu oczyszczacza miałeś możliwość wykupić u dystrybutora dodatkowo 2-letnią gwarancję dystrybutora. Jeśli wykupiłeś w sklepie dodatkową gwarancję i zarejestrujesz urządzenie na naszej stronie, otrzymasz w prezencie jeszcze 1 rok ochrony. Twoje urządzenie będzie chronione w sumie przez 5 lat.
W przypadku wyboru promocji „Kup Gwarancję” musisz jedynie jednorazowo opłacić wykupienie gwarancji. Natomiast promocja „Zarejestruj Urządzenie” jest dodatkiem do już zakupionej ochrony i jest w pełni darmowa.
Każdy sprzedawca ma obowiązek przekazać kupującemu dowód zakupu. Jest to paragon lub faktura. Jeśli nie posiadasz powyższego dokumentu, koniecznie skontaktuj się ze sprzedawcą. Taki dokument będzie Ci potrzebny, aby skorzystać z naszych promocji.Przyda się także w przyszłości, by skorzystać z ewentualnej naprawy gwarancyjnej.
Numer paragonu zwykle znajduje się w prawej górnej części dokumentu i jest ciągiem cyfr. Jeśli przez pomyłkę wpiszesz niewłaściwy numer, nie przejmuj się tym. Postaramy się uzupełnić twój formularz na podstawie załączonego zdjęcia/skanu paragonu.
Numer faktury zwykle znajduje się na środku górnej części dokumentu i jest opisany jako „numer faktury”. Jeśli przez pomyłkę wpiszesz niewłaściwy numer, nie przejmuj się tym. Postaramy się uzupełnić twój formularz na podstawie załączonego zdjęcia/skanu faktury
Może się tak zdarzyć, że wraz z urządzeniem nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Gwarancja dystrybutora obowiązuje na wszystkie urządzenia kupowane na terenie Uni Europejskiej, jest to regulowane unijnymi przepisami. Dlatego jeśli nie posiadasz karty gwarancyjnej to nic nie szkodzi, nie będzie od Ciebie wymagana w przyszłości.
Przede wszystkim sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Jeśli mimo to nie znalazłeś maila potwierdzającego zgłoszenie, skontaktuj się z nami drogą elektroniczną – mail
Nic nie szkodzi. W każdej chwili możesz napisać do nas na adres kontakt@gwarancjesharp.pl i zgłosić chęć poprawienia danych.
Certyfikat jest jednym z niezbędnych dokumentów potrzebnych podczas wystąpienia o naprawę gwarancyjną. Dlatego zachowaj swój certyfikat w wersji elektronicznej lub papierowej, aby móc go okazać w serwisie.
Na certyfikacie znajdują się dane niezbędne do późniejszej weryfikacji w serwisie. Dlatego upewnij się, że wszystkie dane są poprawne: model oraz numer seryjny oczyszczacza, data obowiązywania dodatkowej gwarancji, a także indywidualny numer certyfikatu.
Możliwe, że podczas wpisywania danych w formularzu wdarł się jakiś błąd. Jeśli go zauważysz, nie musisz wypełniać ponownie formularza. W takiej sytuacji wystarczy, że napiszesz do nas mail, a sami poprawimy błędne dane i wygenerujemy dla Ciebie nowy certyfikat.
W takiej sytuacji otrzymasz w serwisie zaświadczenie o wymianie urządzenia na nowe. Taki dokument powinien zawierać także numery seryjne starego i nowego urządzenia. Nie wpływa to na długość obowiązywania twojej gwarancji, a certyfikat nadal zachowuje ważność.
Masz prawo w ciągu 30 dni od zakupu zrezygnować z wydłużonej ochrony swojego urządzenia. W takiej sytuacji musisz do nas napisać i przesłać uzupełnione oświadczenie odstąpienia od umowy. Wzór oświadczenia znajdziesz na naszej stronie w zakładce Regulamin.
W regulaminie znajduje się lista oficjalnych dystrybutorów, którzy biorą udział w promocji. Przed zakupem urządzenia klient powinien upewnić się, czy sklep jest oficjalnym dystrybutorem. Urządzenia zakupione z innych źródeł nie mogą brać udziału w promocji.
W regulaminie znajduje się lista urządzeń biorących udział w promocji. Przed zakupem klient powinien upewnić się, czy wybrane urządzenie znajduje się na liście. Urządzenia nie wymienione w regulaminie nie mogą wziąć udziału promocji.

Na czym polega promocja „Testuj przez 30dni!”?

Każdy, kto w trakcie trwania promocji zakupi oczyszczacz u naszego dystrybutora, w przypadku niezadowolenia z urządzenia, może zwrócić go bezpłatnie w ciągu 30 dni od zakupu. Konieczne jest jedynie wypełnienie odpowiedniego formularza na naszej stronie.
Nie, wzięcie udziału w promocji nie wiąże się z dodatkowymi kosztami, jeśli zgłosisz na stronie chęć zwrotu urządzenia i przekażesz je w wyznaczonym terminie kurierowi, pokryjemy koszty zwrotu..
Czas zwrotu pieniędzy zależy od sklepu, w którym dokonałeś zakupu. W momencie potwierdzenia dokonania przez Ciebie zwrotu oczyszczacza w dobrym stanie, przekażemy informacje do dystrybutora o konieczności zwrotu środków.
Przede wszystkim, oczyszczacz musi być zakupiony w sklepie biorącym udział w promocji w okresie jej trwania. Musisz zachować oryginalne opakowanie swojego urządzenia. Gdy zdecydujesz się na zwrot, musisz wypełnić formularz, który jest dostępny na naszej stronie. Następnie, poprawnie spakuj swój oczyszczacz i przekaż go kurierowi. Po wykonaniu tych czynności, czekaj na zwrot środków od dystrybutora.
Po przyjęciu twojego zgłoszenia, otrzymasz w załączniku instrukcję poprawnego pakowania. Przygotuj oryginalne pudełko wraz ze styropianem ochronnym. Będziesz potrzebować także taśmy do zaklejenia i zabezpieczenia opakowania przed przekazaniem go kurierowi. Instrukcję, jak prawidłowo zapakować oczyszczacz do zwrotu, możesz pobrać tutaj – instrukcja pakowania.
Oczyszczacz musi być w dobrym stanie technicznym. Koniecznie opróżnij urządzenie z wody, w innym wypadku może dojść do uszkodzenia urządzenia podczas transportu. P Poprawne spakowanie oczyszczacza i zabezpieczenie go jest po Twojej stronie.
W formularzu masz możliwość wpisania dogodnych dla Ciebie terminów odbioru urządzenia. Postaramy się dostosować do Twoich preferencji, dlatego wypełniając formularz, wpisz więcej niż jedną możliwą datę odbioru. Pamiętaj jednak, że kurier ma ok. 2-godzin na odbiór przesyłki.
Zdajemy sobie sprawę, że uzupełnienie tego pola może być problematyczne, dlatego jeśli nie wiesz, gdzie znajduje się numer Twojego paragonu, wpisz „0” „. Uzupełnimy to pole za Ciebie na podstawie skanu Twojego paragonu.
Numer faktury znajduje się w górnej części dokumentu i najprawdopodobniej jest oznaczony jako nr FV. Jeśli masz problem z uzupełnieniem tego pola wpisz ”0”.Uzupełnimy to pole dla Ciebie na podstawie skanu Twojej faktury.
Po zamówieniu kuriera, zostanie także wygenerowany dla Ciebie list przewozowy. Jeśli masz taką możliwość - wydrukuj go i dołącz do przesyłki. Jeśli nie możesz go wydrukować, kurier będzie miał ze sobą list do samodzielnego uzupełnienia. Pamiętaj, żeby poprawnie i wyraźnie wypełnić wszystkie dane na liście przewozowym, aby oczyszczacz trafił jak najszybciej do nas.

MEDIATOUCH sp. z o.o.
ul. Drużynowa 3a
02-590 Warszawa
Tel. (22) 898-04-15
W pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM. Jeśli mimo wszystko nie znalazłeś naszego maila w swojej skrzynce, skontaktuj się z nami. W zgłoszeniu mailowym lub telefonicznym podaj informacje umożliwiające identyfikację Twojego zgłoszenia, abyśmy mogli wysłać maila potwierdzającego ponownie.
Po wypełnieniu przez Ciebie formularza, zamówimy kuriera w ciągu ok. 3 dni. Na liście przewozowym będzie znajdował się numer przewozowy, dzięki któremu możesz śledzić swoją przesyłkę. Następnie otrzymasz wiadomość, gdy odbierzemy przesyłkę a w ciągu 7 dni także informację o pozytywnej weryfikacji stanu technicznego urządzenia.
Jeśli urządzenie było uszkodzone w momencie zakupu, zgłoś się do autoryzowanego serwisu. Po naprawie serwisowej nadal będziesz mógł skorzystać z naszej promocji. Okres 30 dni będzie liczony od momentu odbioru w pełni sprawnego urządzenia.
Jeśli urządzenie zostanie uszkodzone przez użytkownika w wyniku nieprzestrzegania zasad korzystania z oczyszczacza lub podczas nieodpowiedniego przygotowania do transportu, niestety nie będzie możliwości wzięcia udziału w naszej promocji.