Jest duża szansa, że znajdziesz odpowiedź poniżej. Jeśli po przeczytaniu, nadal jest coś dla Ciebie nie jasne, to skontaktuj się z nami za pomocą formularza w zakładce Kontakt
Na czym polega promocja „Kup Gwarancję”?
Na czym polega promocja „Zarejestruj Urządzenie”?
Czy wzięcie udziału w promocji wiąże się z dodatkowymi kosztami?
Co zrobić, jeśli nie posiadam dowodu zakupu?
Gdzie znajduje się numer paragonu?
Gdzie znajduje się numer faktury?
Nie otrzymałem karty gwarancyjnej, co robić?
Nie dostałem maila potwierdzającego zgłoszenie – co powinienem zrobić?
Co jeśli podałem błędne dane w formularzu?
Do czego jest mi potrzebny certyfikat?
Co znajduje się na certyfikacie?
Na moim certyfikacie jest błąd, co zrobić?
Co jeśli w wyniku naprawy gwarancyjnej otrzymałem nowy oczyszczacz z nowym numerem?
Co zrobić, jeśli chcę zrezygnować z dodatkowej gwarancji wykupionej na stronie gwarancjesharp.pl?
Na liście nie ma sklepu, w którym kupiłem mój oczyszczacz – co zrobić?
Na liście nie ma mojego modelu oczyszczacza.
Na czym polega promocja „Testuj przez 30dni!”?
Czy wzięcie udziału w promocji wiąże się z dodatkowymi kosztami?
Kiedy dostanę pieniądze z powrotem?
Co muszę zrobić, aby móc zwrócić oczyszczacz?
Jak należy spakować oczyszczacz?
Na co zwrócić szczególną uwagę podczas pakowania?
Czy mogę wybrać termin odbioru oczyszczacza?
Gdzie znajduje się numer paragonu?
Gdzie znajduje się numer faktury?
Czy muszę mieć list przewozowy?
Co zrobić, jeśli nie dostałem maila potwierdzającego zgłoszenie?
Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie jest moje zgłoszenie?
Co w przypadku, gdy mój oczyszczacz posiada wadę fabryczną?
Co zrobić, jeśli mój oczyszczacz jest uszkodzony?