Jest duża szansa, że znajdziesz odpowiedź poniżej. Jeśli po przeczytaniu, nadal jest coś dla Ciebie nie jasne, to skontaktuj się z nami za pomocą formularza w zakładce Kontakt
Na czym polega promocja „Kup Gwarancję”?
Na czym polega promocja „Zarejestruj Urządzenie”?
Czy wzięcie udziału w promocji wiąże się z dodatkowymi kosztami?
Co zrobić, jeśli nie posiadam dowodu zakupu?
Gdzie znajduje się numer paragonu?
Gdzie znajduje się numer faktury?
Nie otrzymałem karty gwarancyjnej, co robić?
Nie dostałem maila potwierdzającego zgłoszenie – co powinienem zrobić?
Co jeśli podałem błędne dane w formularzu?
Do czego jest mi potrzebny certyfikat?
Co znajduje się na certyfikacie?
Na moim certyfikacie jest błąd, co zrobić?
Co jeśli w wyniku naprawy gwarancyjnej otrzymałem nowy oczyszczacz z nowym numerem?
Co zrobić, jeśli chcę zrezygnować z dodatkowej gwarancji wykupionej na stronie gwarancjesharp.pl?
Na liście nie ma sklepu, w którym kupiłem mój oczyszczacz – co zrobić?
Na liście nie ma mojego modelu oczyszczacza.