Najczęściej zadawane pytania

Masz do nas pytanie dotyczące promocji?

Jest duża szansa, że znajdziesz odpowiedź poniżej. Jeśli po przeczytaniu, nadal jest coś dla Ciebie nie jasne, to skontaktuj się z nami za pomocą formularza w zakładce Kontakt

FAQ

Na czym polega promocja „Kup Gwarancję”?

Jeśli przy zakupie urządzenia nie wykupiłeś dodatkowej gwarancji u dystrybutora, masz możliwość zakupu przedłużonej gwarancji na naszej stronie. Otrzymasz dodatkowe 3 lata gwarancji dystrybutora na swoje urządzenia. To w sumie 5 lat ochrony.
Podczas zakupu oczyszczacza miałeś możliwość wykupić u dystrybutora dodatkowo 2-letnią gwarancję dystrybutora. Jeśli wykupiłeś w sklepie dodatkową gwarancję i zarejestrujesz urządzenie na naszej stronie, otrzymasz w prezencie jeszcze 1 rok ochrony. Twoje urządzenie będzie chronione w sumie przez 5 lat.
W przypadku wyboru promocji „Kup Gwarancję” musisz jedynie jednorazowo opłacić wykupienie gwarancji. Natomiast promocja „Zarejestruj Urządzenie” jest dodatkiem do już zakupionej ochrony i jest w pełni darmowa.
Każdy sprzedawca ma obowiązek przekazać kupującemu dowód zakupu. Jest to paragon lub faktura. Jeśli nie posiadasz powyższego dokumentu, koniecznie skontaktuj się ze sprzedawcą. Taki dokument będzie Ci potrzebny, aby skorzystać z naszych promocji.Przyda się także w przyszłości, by skorzystać z ewentualnej naprawy gwarancyjnej.
Numer paragonu zwykle znajduje się w prawej górnej części dokumentu i jest ciągiem cyfr. Jeśli przez pomyłkę wpiszesz niewłaściwy numer, nie przejmuj się tym. Postaramy się uzupełnić twój formularz na podstawie załączonego zdjęcia/skanu paragonu.
Numer faktury zwykle znajduje się na środku górnej części dokumentu i jest opisany jako „numer faktury”. Jeśli przez pomyłkę wpiszesz niewłaściwy numer, nie przejmuj się tym. Postaramy się uzupełnić twój formularz na podstawie załączonego zdjęcia/skanu faktury
Może się tak zdarzyć, że wraz z urządzeniem nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Gwarancja dystrybutora obowiązuje na wszystkie urządzenia kupowane na terenie Uni Europejskiej, jest to regulowane unijnymi przepisami. Dlatego jeśli nie posiadasz karty gwarancyjnej to nic nie szkodzi, nie będzie od Ciebie wymagana w przyszłości.
Przede wszystkim sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Jeśli mimo to nie znalazłeś maila potwierdzającego zgłoszenie, skontaktuj się z nami drogą elektroniczną – mail
Nic nie szkodzi. W każdej chwili możesz napisać do nas na adres kontakt@gwarancjesharp.pl i zgłosić chęć poprawienia danych.
Certyfikat jest jednym z niezbędnych dokumentów potrzebnych podczas wystąpienia o naprawę gwarancyjną. Dlatego zachowaj swój certyfikat w wersji elektronicznej lub papierowej, aby móc go okazać w serwisie.
Na certyfikacie znajdują się dane niezbędne do późniejszej weryfikacji w serwisie. Dlatego upewnij się, że wszystkie dane są poprawne: model oraz numer seryjny oczyszczacza, data obowiązywania dodatkowej gwarancji, a także indywidualny numer certyfikatu.
Możliwe, że podczas wpisywania danych w formularzu wdarł się jakiś błąd. Jeśli go zauważysz, nie musisz wypełniać ponownie formularza. W takiej sytuacji wystarczy, że napiszesz do nas mail, a sami poprawimy błędne dane i wygenerujemy dla Ciebie nowy certyfikat.
W takiej sytuacji otrzymasz w serwisie zaświadczenie o wymianie urządzenia na nowe. Taki dokument powinien zawierać także numery seryjne starego i nowego urządzenia. Nie wpływa to na długość obowiązywania twojej gwarancji, a certyfikat nadal zachowuje ważność.
Masz prawo w ciągu 30 dni od zakupu zrezygnować z wydłużonej ochrony swojego urządzenia. W takiej sytuacji musisz do nas napisać i przesłać uzupełnione oświadczenie odstąpienia od umowy. Wzór oświadczenia znajdziesz na naszej stronie w zakładce Regulamin.
W regulaminie znajduje się lista oficjalnych dystrybutorów, którzy biorą udział w promocji. Przed zakupem urządzenia klient powinien upewnić się, czy sklep jest oficjalnym dystrybutorem. Urządzenia zakupione z innych źródeł nie mogą brać udziału w promocji.
W regulaminie znajduje się lista urządzeń biorących udział w promocji. Przed zakupem klient powinien upewnić się, czy wybrane urządzenie znajduje się na liście. Urządzenia nie wymienione w regulaminie nie mogą wziąć udziału promocji.